سه‌شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۴

دردسرهای کار

تو اداره طرح دروکردن (به سبک برره) که پشتیبانی کاربران بین همه کارکنان واحد انفورماتیک تقسیم بشه
یه تعداد هم گردن من افتاده وبا توجه به اینکه من هنوز نتونستم یه جای دیگه برای خودم پیدا کنم مجبورم که آستین بالابزنم.
شانس من هم اولین دستگاهی که به پست من خورد یه کامپیوتر DELL OTIPLEX GX1 بود که در واقع یه پنتیوم 2 با 128 مگ رم بود و روش XP نصب کرده بودن و ویندوز هم بالانمیومد
اومدم دستگاه رو با سی‌دی بوت کنم دیدم ای دل غافل فقط با فلاپی بوت میشه مجبور شدم بگردم نرم افزار سازنده فلاپی بوت ویندوز XP رو پیدا کنم که از این آدرس پیداشد.
که مجبور شدم 6تا فلاپی بسازم بعد موقع استفاده دیدم فلاپی 4 خرابه دوباره ساختم باز هم خراب بود دیدم برنامه سازنده میتونه محتویات فلاپیها رو بریزه روی هارد. اینکار رو هم کردم دیدم که فایلهای ساخته شده همه پسوند IMG دارن دوباره جستجو کردم که برنامه پیدا کنم که این فایلها رو باز کنه که برنامه MagicISO Maker رو پیدا کردم و در آخر تونستم فلاپی چهارم رو هم بسازم بعد از این همه بدبختی بالاخره تونستم ویندوز طرف رو REPAIR کنم. بماند که بخاطر کند بودن دستگاه چقدر زمان برد.